- Anvelope
- Vulcanizare
- Frâne
- Reparații auto
- Încarcare freon aer condiționat auto
- Reglaj geometrie direcție roți
- Diagnoză auto
- Suspensie, amortizor, bielete antiruliu
- Sistem auto de încălzire / răcire
- Schimb de curea de distribuție auto
- Înlocuire rulmenți și elemente de rulare
- Schimb ambreiaj și sistem de transmisie
- Copiere chei și telecomenzi
- Baterii
- Îngrijire

Vulcanizare auto
Ai pană? Dacă ai suferit o pană sau anvelopa pierde încet din presiune, programează o reparație la vulcanizare auto Bacau și tehnicienii noștri vor inspecta anvelopa pentru a vedea ce reparație este potrivită.
de la 25 lei
Pentru serviciul de schimb de anvelope vizitează pagina aici.
Întrebări frecvente
Cea mai ieftina vulcanizare din bacau
Repararea anvelopelor avariate trebuie încercată numai dacă anvelopa a fost verificată în detaliu. Dacă anvelopa afișează oricare dintre următoarele caracteristici, nu trebuie încercată o reparație a puncției;
– Adâncimea benzii de rulare sub 1,6 mm pe partea centrală a benzii de rulare a pneului pe întreaga circumferință
– Daune secundare – cauzate de un obiect exterior
– Îmbătrânirea / deteriorarea cauciucului anvelopelor
– Deteriorarea zimților
– Cabluri expuse
– Reparații anterioare defecte / deficitare
vulcanizare bacau
Inspecția este vitală – dacă aveți îndoieli cu privire la repararea unei anvelope, nu o reparați. Dacă aveți neclarități puteți face o programare pentru o verificare gratuită la vulcanizare auto Bacau aici. Deasemenea dacă doriți sa luați legătura cu noi ne puteți contacta aici.
Vulcanizare din bacau accesibila oricand
Majoritatea anvelopelor pot fi reparate dar trebuie ținut cont de câțiva factori precum:
1. Locația unde se află înțepătura. Putem efectua reparații la anvelope doar la trei sferturi din zona de rulare (cunoscută sub numele de zona sigură). Dacă înțepătura este situată în afara acestei zone, chiar și în cazul unei perforații ușoare, se consideră că este prea aproape de peretele lateral pentru a garanta o reparație sigură și de durată.
2. Dimensiunea zonei deteriorate. Dacă diametrul zonei deteriorate este mai mare de 6 mm, nu trebuie încercată o reparație. Aceasta înseamnă că poate fi posibilă repararea unei anvelope care a fost străpunsă de un cui sau un șurub, dar dacă deteriorarea este cauzată de un element mai mare, cum ar fi un șurub industrial sau alte resturi metalice, este necesară înlocuirea anvelopei. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că daunele anvelopelor, cum ar fi rupturi, tăieturi și crestături, nu pot fi reparate.
3. Condiția anvelopei. De fiecare dată când efectuăm o reparare a anvelopei, verificăm și starea generală a acesteia pentru a ne asigura că este aptă pentru reparație. Limita legală pentru adâncimea benzii de rulare a anvelopei în România este de 1,6 mm pe lățimea benzii de rulare a anvelopei. Dacă banda de rulare rămasă este mai mică de 1,6 mm oriunde în jurul întregii circumferințe a anvelopei sau pereții laterali prezintă cabluri bombate sau expuse, atunci nu trebuie încercată o reparație, deoarece anvelopa nu mai este adecvată scopului. Nu numai că este împotriva legii să conduci un vehicul cu anvelope sub limita legală, dar este și un risc major pentru siguranță. Pe lângă riscul crescut de explozie, distanța de frânare a vehiculului dumneavoastră va crește pe măsură ce anvelopele se uzează, în special în condiții umede, unde performanța de frânare se deteriorează și mai mult.
Flancul este partea din anvelopă care suportă cea mai mare sarcină atunci când anvelopa este în uz. Când o anvelopă este supusă unei reparații, zona deteriorată este pregătită folosind un burghiu cu aer. Deși este perfect sigur atunci când este utilizat în zona sigură de reparații a anvelopei, procesul ar putea slăbi structura peretelui lateral. Peretele lateral suportă, de asemenea, cea mai mare flexibilitate a anvelopei, ceea ce înseamnă că un petic/plasture de reparare aplicat în această zonă este mult mai probabil să se desprindă ca urmare a acestei mișcări crescute, ceea ce duce la defectarea anvelopei.
Deoarece peretele lateral nu face parte din zona sigură de reparații, este important să nu conduceți cu o anvelopă dezumflată (cu excepția cazului în care este o anvelopă runflat) pentru a maximiza șansele de a o repara. Fără presiunea aerului pentru a-și păstra forma, flancul anvelopei va fi strâns între jantă și șosea în timpul mersului, deteriorându-l grav. Așadar, chiar dacă înțepătura este situată în zona sigură de reparații, dacă conduceți cu anvelopa dezumflată, este posibil ca aceasta să nu poată fi reparată din cauza daunelor suplimentare suferite pe flancul anvelopei.
Dacă anvelopele dvs. par să piardă presiune, dar nu există semne vizibile de perforare, de exemplu un șurub în anvelopă, atunci este posibil să aveți o supapă care scapă aer. Pentru a verifica acest lucru, umflați anvelopa, apoi aplicați apă cu săpun în jurul supapei. Dacă supapa scapă aer, se vor forma bule de aer care confirmă că supapa are scurgeri și este necesară o supapă de înlocuire.
Pierderea presiunii în anvelope nu numai că reprezintă un risc pentru siguranță, deoarece anvelopele dezumflate au mai puțină aderență pe drumuri, dar crește și consumul de combustibil. Manualul mașinii dumneavoastră vă va indica presiunea corectă pentru anvelope. Presiunea în anvelope este exprimată fie ca PSI, fie ca BAR.
Anvelopele care au suferit o perforare sunt perfect sigure de reparat, cu condiția ca starea anvelopei să fi fost evaluată de un expert și că perforarea a avut loc in zona sigură a anvelopei (3 sferturi din zona centrală a anvelopei).
O reparație la anvelopă nu este considerată sigură dacă anvelopa are deteriorări vizibile sau a suferit o deteriorare la carcasa internă.
Anvelopele Runflat au pereții laterali întăriți, ceea ce înseamnă că pot fi conduse pentru o perioadă scurtă de timp după ce ați detectat o perforație, permițându-vă să ajungeți în siguranță, fie că este acasă sau cel mai apropiat centru auto.
Anvelopele Runflat au avantaje evidente de siguranță, deoarece anvelopa poate fi încă condusă în cazul unei punții, permițându-i șoferului, să păstreze controlul vehiculului. Acest lucru nu înseamnă că anvelopele runflat nu au nevoie de aer și, în cazul nefericit al unei punții, ar trebui să căutați ajutor cât mai curând posibil.
Din nefericire, atunci când o anvelopă runflat se perforează, este greu de spus dacă structura peretelui anvelopei a fost compromisă, deoarece anvelopa perforată ar fi putut fi condusă pentru o perioadă excesivă de timp sau la viteze nepotrivite (peste 50 km/h), rezistența anvelopei runflat poate masca această deteriorare. Din acest motiv, nu putem efectua reparații la anvelopele runflat, deoarece este posibil ca anvelopa să nu mai fie sigură de utilizat în trafic. Pentru mai multe informații contactați-ne la vulcanizare auto Bacau.
Anvelopele sunt singura parte a vehiculului care intră în contact cu drumul și, prin urmare, sunt una dintre cele mai importante părți din punct de vedere al siguranței. Dacă suferiți o perforație, Primstop vă recomandă întotdeauna să permiteți unuia dintre tehnicienii noștri calificați, experimentați să efectueze o reparație a perforației pentru dvs.
Tehnicienii noștri de la vulcanire auto Bacau nu numai că se vor asigura că anvelopa este reparată conform standardelor, dar vor putea, de asemenea, să verifice starea generală a anvelopei, asigurându-se că este echilibrată, aliniată și că presiunea este setată cu precizie înainte de a vă porni din nou la drum.
vulcanizare din bacau
Dacă sunteți în căutarea unei reparații de pană auto sau aveți îngrijorări cu privire la banda de rulare a anvelopei sau starea generală a anvelopelor dvs., rezervați o verificare gratuită a siguranței anvelopelor cu vulcanizare auto Bacau. Click aici
Prețurile diferă în funcție de tipul vehiculului, modelul acestuia, capacitatea motorului, vârsta, precum și ce instrumente speciale sunt utilizate pentru fiecare tip de mașină. Piesele sau uleiurile folosite, durata lucrării vor fi trecute pe comanda de lucru ce vă va fi prezentată după inspecția completă a problemei la centrul PrimStop.
Vom întocmi un raport al tuturor lucrărilor necesare împreună cu o cotație pentru fiecare în parte, înainte ca lucrările să înceapă la vehiculul dvs. Orice defect ascuns ce poate apărea în timpul reparației vă va fi adus la cunoștință imediat, deoarece el poate majora devizul final al lucrărilor.
A venit momentul să schimbi anvelopele?
De ce să nu-ți cumperi anvelope noi la cele mai mici prețuri direct de la Primstop? Vezi oferta!