- Anvelope
- Vulcanizare
- Frâne
- Reparații auto
- Verificare de drum gratuită
- Verificare de sezon gratuită
- Verificare gratuită aer condiționat
- Încarcare freon aer condiționat auto
- Diagnoză auto
- Suspensie, amortizor, bielete antiruliu
- Sistem auto de încălzire / răcire
- Schimb de curea de distribuție auto
- Înlocuire rulmenți și elemente de rulare
- Schimb ambreiaj și sistem de transmisie
- Copiere chei și telecomenzi
- Baterii
- Îngrijire
- Revizii auto
- Verificare gratuită sistem de evacuare
- Înlocuire sistem de evacuare și eșapament
- Reîncărcare AdBlue
- Schimbare ulei și filtru
- Schimbare lichid de frână
- Reumplere antigel
- Schimbare lichid de servodirecție
- Schimbare ulei de transmisie
- Înlocuire ștergătoare de parbriz
- Antifonare și tratament antirugină

Verificare gratuită a frânelor
Dacă sunteți îngrijorat de performanța frânelor dvs. sau doriți ca acestea să fie inspectate înainte de a pleca la drum, vă rugăm să vă programați online, iar tehnicienii noștri vor finaliza o verificare frâne auto gratuit.
Gratuit
Disponibil doar cu programare online.
Întrebări frecvente
Serviciul de verificare frâne auto este gratuit și acoperă o inspecție vizuală a tuturor componentelor sistemului de frânare al mașinii dumneavoastră. Tehnicienii noștri instruiți se uită la plăcuțele de frână, saboți, etriere, furtunuri, discuri și legături de frână de mână.
Dacă sunt necesare reparații la frână, vă vom anunța de ce și vă vom informa cu privire la eventualele costuri aferente în avans. Dacă doriți să schimbați plăcuțele sau discurile de frână puteți să faceți o programare aici.
Există o serie de semne pe care trebuie să le urmăriți atunci când folosiți frâna:
Fricțiune– atunci când materialul de frecare de pe plăcuțele de frână este foarte uzat, acest lucru poate duce la un zgomot de măcinare, deoarece placa de frână s-a uzat la etrierul metalic. Acest lucru va deteriora probabil și discul de frână.
Zgâriere – există multe motive pentru care frânele incep să facă zgomot. Ar putea sugera că etrierul de frână s-a blocat, iar placa de frână rămâne parțial aplicată pe disc, dar unele plăcuțe au indicatoare de uzură care se zgârie atunci când sunt uzate pentru a anunța șoferul că frânele trebuie schimbate. În orice caz, ar trebui să verificați acest lucru.
Pulsant – Dacă simțiți o pulsare continuă de la pedala de frână ori de câte ori aplicați frânele, acest lucru indică faptul că discul de frână s-a încălzit din cauza căldurii excesive. Pulsarea are loc deoarece discul de frână este deformat și nu mai oferă o suprafață perfect plană atunci când placa de frână intră în contact. Dacă acest lucru se întâmplă numai atunci când aplicați frânele cu putere, ar putea fi doar ABS-ul care se execută, dar ar trebui să verificați dacă se întâmplă regulat.
Tragere – dacă mașina trage spre stânga sau spre dreapta când aplicați frânele, acest lucru indică de obicei o componentă hidraulică sau mecanică lipicioasă, cum ar fi un etrier avariat. O inspecție poate identifica motivul precis pentru care vehiculul trage într-o parte.
Spongiozitate – pedala de frână se simte spongioasă, iar frânele par să nu răspundă. Acesta este un semn că aerul a intrat în liniile de frână și împiedică fluidul de frână să curgă prin acest sistem în mod eficient.
Pedala de frână moale – în cazul în care pedala de frână este moale și merge tot drumul la podea, acest lucru indică o defecțiune a sistemului de frânare gravă pe care ar trebui să o inspectați imediat. O pedală de frână care este moale și care poate fi aplicată până la podea înseamnă, de obicei, lichidul de frână este ineficient și are nevoie de înlocuire, dar pot exista mai multe alte motive potențiale, cum ar fi o defecțiune a cilindrului principal.
Lampa de bord – dacă o lumină de avertizare pe frână apare pe panoul de bord, fie continuu, fie atunci când aplicați frâna, înseamnă că nivelul lichidului de frână este scăzut critic. Acest lucru ar putea indica și o scurgere a furtunurilor de frână.
Frână de mână ridicată – Dacă frâna de mână este ridicată mai sus decât în mod normal, poate fi nevoie de ajustare. În mașinile moderne, acesta este de obicei ceva mai mult de 6 până la 8 clicuri. Dacă pârghia frânei de mână ajunge la sfârșitul deplasării sale, va eșua ITP-ul.
Lichidul de frână vechi – Dacă lichidul dvs. de frână are peste 2 ani, este posibil să-și piardă eficiența, deoarece are proprietăți higroscopice, ceea ce înseamnă că absoarbe umiditatea în timp. Acest lucru afectează proprietățile fluidului care afectează negativ capacitatea de frânare. Lichidul de frână trebuie să fie schimbat aproximativ la fiecare doi ani, dar verificați manualul producătorului pentru mai multe informații.
Pentru o siguranță completă, este important să vă inspectați vehiculul cât mai repede posibil atunci când observați oricare dintre simptomele de mai sus.
Vă sugerăm să acorzi o oră pentru verificarea frânei. Dacă trebuie să montam plăcuțe de frână noi sau să facem reparații, în mod normal vom putea face lucrarea în aceeași zi. Dacă aveți alte întrebări vă stăm la dispoziție și ne puteți contacta aici.