- Anvelope
- Vulcanizare
- Frâne
- Reparații auto
- Verificare de drum gratuită
- Verificare de sezon gratuită
- Verificare gratuită aer condiționat
- Încarcare freon aer condiționat auto
- Diagnoză auto
- Suspensie, amortizor, bielete antiruliu
- Sistem auto de încălzire / răcire
- Schimb de curea de distribuție auto
- Înlocuire rulmenți și elemente de rulare
- Schimb ambreiaj și sistem de transmisie
- Copiere chei și telecomenzi
- Baterii
- Îngrijire
- Revizii auto
- Verificare gratuită sistem de evacuare
- Înlocuire sistem de evacuare și eșapament
- Reîncărcare AdBlue
- Schimbare ulei și filtru
- Schimbare lichid de frână
- Reumplere antigel
- Schimbare lichid de servodirecție
- Schimbare ulei de transmisie
- Înlocuire ștergătoare de parbriz
- Antifonare și tratament antirugină

Schimbare distribuție auto
Curelele și furtunurile se degradează în timp și se pot crăpa, despica, umfla sau sparge. Tehnicienii PrimStop sunt instruiți să inspecteze centurile și furtunurile pentru a identifica orice semnal de avertizare sau îngrijorare. Prestăm servicii de schimb de curea de distribuție auto, astfel încât să prelungiți durata de viată a motorului autovehiculului dvs.
de la 450 lei
Preț estimativ, o cotație exactă se va face
la centru după o inspecție amănunțită.
Întrebări frecvente
Acestea sunt doar câteva dintre verificările pe care le facem la PrimStop:
– Examinare vizuală pentru a evalua starea curelelor mașinii
– Îndepărtarea curelei vechi
– Instalarea unei curele noi
– Inspecția tuturor întinzătoarelor și rolelor de curele pentru a determina dacă degradarea curelei a fost cauzată de o componentă defectă
Similar cu o serpentină sau o centură în V, cureaua de sincronizare se va degrada în timp și prin utilizare. Spre deosebire de curelele de transmisie standard, uzura curelei de distribuție nu este vizibilă, deoarece este amplasată în interiorul motorului, în spatele capacului de distribuție. Timpul, temperatura și stresul prin intindere provoacă degradarea centurii și dacă nu este înlocuită la intervalul specificat de producător, această componentă ar putea să vă dea probleme fără avertizare.
Când o centură de transmisie se strică, acesteia îi va sări un dinte sau două sau se va rupe complet, iar piesele mobile din motorul dvs. nu se vor mai sincroniza unele cu altele. Când acest lucru se întâmplă nu este doar o defecțiune inconvenientă, ci poate însemna daune grave și costisitoare ale motorului.
Gândiți-vă la curelele de sub capotă, precum lanțul de la o bicicletă care transferă energie către locul în care este nevoie. Furtunurile vehiculului dvs. sunt ca niște artere, responsabile pentru transportul lichidului de răcire care menține viața în locurile care au nevoie. Fără întreținere adecvată, motorul dvs. s-ar putea supraîncălzi și riscul unei defecțiuni devine foarte mare.
Este important să le verificați la intervale regulate așa cum recomandă producătorul vehiculului dvs. pentru a evita o defecțiune de la o curea spartă sau o defecțiune a furtunului. Serviciul nostru de schimb de curea de distribuție auto este ideal dacă aveți îngrijorări.
Rolul principal al curelei de distribuție este de a controla sincronizarea motoarelor cu ardere internă a vehiculului dumneavoastră. Acesta controlează momentul și secvența când supapele către cilindri se deschid și se închid. Pentru a face acest lucru, se asigură că arborele cotit și arborele cu came se rotesc sincronizat.
- Arborele cu came al motorului controlează supapele, permițând combustibilului și aerului să intre și să iasă.
- Arborele cotit mișcă pistoanele în sus și în jos în același timp.
- Aceste 2 acțiuni trebuie să fie sincronizate.
- Dacă sincronizarea este oprită, supapele, pistoanele sau alte părți ale motorului se pot deteriora.
Principala diferență dintre o curea de distribuție și un lanț de distribuție este materialul. Spre deosebire de curelele cu came, lanțurile de distribuție sunt fabricate din metal.
Lanțurile de distribuție sunt găzduite în interiorul motorului și sunt lubrifiate de uleiul de motor, în timp ce curelele cu came sunt de obicei situate în afara motorului. Dar unii producători folosesc acum „curele umede”, care, precum lanțurile cu came, rulează intern în uleiul de motor.
Lanțurile cu came tind să reziste mai mult, deoarece sunt fabricate dintr-un material mai puternic. Dacă nu sunt „curele umede”, curelele cu came se pot usca și crăpa în timp dacă nu sunt înlocuite.
Dacă mașina dvs. are o curea de distribuție sau un lanț de distribuție, depinde de marcă și model. De exemplu, majoritatea mașinilor BMW și Mercedes folosesc motoare cu lanț de came.
Consultați manualul vehiculului pentru a afla dacă mașina dumneavoastră are curea sau lanț.
Nu există o regulă stabilită pentru când să înlocuiți cureaua de distribuție. Totul depinde de marca și modelul mașinii dvs., precum și de cât de mult conduceți mașina. De obicei, va trebui să fie înlocuit de mai multe ori pe parcursul vieții unui vehicul.
Dacă centura devine uzată, va arăta lucioasă sau lucioasă pe partea inferioară. Aceasta înseamnă că cauciucul devine dur și nu va oferi flexibilitatea de care are nevoie cureaua. Unele semne sunt mult mai evidente, cum ar fi crăparea sau uzura. Curelele cu acest tip de deteriorare ar trebui înlocuite imediat. Când cureaua de distribuție se rupe, arborele cotit va continua să se rotească cu 1000 de rotații pe minut, în timp ce arborele cu came se va opri. Ca urmare, pistoanele vor continua să se ridice și să coboare în cilindrii lor și, în unele cazuri, pot lovi supapele. O curea de distribuție defectuoasă sună ca un ticăit în partea din față a mașinii tale când începe să se uzeze. Dacă cureaua se rupe în cele din urmă, va da un zgomot de scâncet când se încearcă pornirea motorului.
Producătorii vă recomandă de obicei înlocuirea curelei de distribuție după un anumit număr de ani sau nr de km. Aceasta ar putea fi oriunde de la 50.000 la 150.000 de km sau peste 4 ani. Verificați manualul vehiculului pentru a vedea ce recomandă producătorul dumneavoastră.
Dacă nu faceți un schimb de curea de distribuție auto la timpul recomandat, puteți ajunge la o defecțiune totală a motorului, supape sparte sau îndoite, deteriorarea chiulasei sau a arborelui cu came și deteriorarea pistonului și a pereților cilindrului.
Nealinierea este una dintre principalele cauze ale defecțiunii transmisiei curelei de distribuție. Uzura excesivă sau neuniformă a dinților, urmărirea curelei și defecțiunea la tracțiune pot fi toate atribuite nealinierii. Prin verificarea și alinierea arborilor și scripeților de distribuție, puteți crește durata de viață a curelelor de distribuție și în consecință crește durata de viață a autovehicului.
Dacă cureaua dvs. de distribuție are nevoie de înlocuire, vă puteți aștepta ca serviciul să pornească de la 450 lei. Deoarece cureaua de distribuție nu este ușor accesibilă la multe vehicule, este nevoie de puțină dezasamblare și reasamblare pentru a ajunge la centură. Mașinile economice cu motoare mai mici necesită mai puțină forță de muncă.
Prețurile diferă în funcție de tipul vehiculului, modelul acestuia, capacitatea motorului, vârsta, precum și ce instrumente speciale sunt utilizate pentru fiecare tip de mașină. Piesele sau uleiurile folosite, durata lucrării vor fi trecute pe comanda de lucru ce vă va fi prezentată după inspecția completă a problemei la centrul PrimStop.
Vom întocmi un raport al tuturor lucrărilor necesare împreună cu o cotație pentru fiecare în parte, înainte ca lucrările să înceapă la vehiculul dvs. Orice defect ascuns ce poate apărea în timpul reparației vă va fi adus la cunoștință imediat, deoarece el poate majora devizul final al lucrărilor.
Pentru a vedea întreaga noastră listă de servicii vizitați această pagină iar dacă doriți să luați legătura cu noi faceți o programare apăsând butonul de mai sus sau contactați-ne aici.