- Anvelope
- Vulcanizare
- Frâne
- Reparații auto
- Verificare de drum gratuită
- Verificare de sezon gratuită
- Verificare gratuită aer condiționat
- Încarcare freon aer condiționat auto
- Diagnoză auto
- Suspensie, amortizor, bielete antiruliu
- Sistem auto de încălzire / răcire
- Schimb de curea de distribuție auto
- Înlocuire rulmenți și elemente de rulare
- Schimb ambreiaj și sistem de transmisie
- Copiere chei și telecomenzi
- Baterii
- Îngrijire
- Revizii auto
- Verificare gratuită sistem de evacuare
- Înlocuire sistem de evacuare și eșapament
- Reîncărcare AdBlue
- Schimbare ulei și filtru
- Schimbare lichid de frână
- Reumplere antigel
- Schimbare lichid de servodirecție
- Schimbare ulei de transmisie
- Înlocuire ștergătoare de parbriz
- Antifonare și tratament antirugină

Echilibrare roți
Serviciul de echilibrare roți de la Primstop Bacău ajută să vă asigurați că greutatea roții este aceeași atunci când se învârte. De fiecare dată când o anvelopă nouă sau proaspăt reparată este montată pe un ax, roata trebuie reechilibrată pentru a se asigura că se rotește uniform.
de la 8 lei
Echilibrare roți | Jante oțel | Jante aliaj |
---|---|---|
Preț | 8 lei | 15 lei |
Întrebări frecvente
Roțile care nu sunt echilibrate sau sunt în afara echilibrului produc, în general, o vibrație care este incomodă pentru șofer și are ca rezultat tocirea prematură a anvelopelor, suspensiei și componentelor de direcție.
Primul semn că roțile tale nu sunt în echilibru este atunci când volanul începe să tremure peste o anumită viteză, provocând un disconfort considerabil în timp ce conduceți. Șoferii pot să nu simtă întotdeauna un dezechilibru la volan, care ar putea fi amortizat de greutatea vehiculului. Cu toate acestea, uzura neuniformă a anvelopelor este un alt semn că roțile tale pot fi echilibrate incorect.
Roțile pot fi echilibrate pe o mașină de echilibrare a roților disponibilă la Primstop. Mașinăria rotește ansamblul anvelopă – roată și calculează automat chiar și cele mai mici diferențe de greutate. Apoi, aparatul de echilibrare evidențiază poziția exactă în care trebuie aplicată o greutate a contorului de echilibru. Contragreutățile au dimensiuni diferite, în funcție de gradul dezechilibrului.
Echilibrarea roților poate ajuta la eliminarea acestei vibrații și ar trebui să observați că mașina se conduce mai ușor. De asemenea, veți experimenta o uzură mai uniformă a anvelopelor, ceea ce va ajuta la creșterea duratei de viață a anvelopelor dvs., economisind bani pe termen lung.
Roțile dezechilibrate vor clătina sau vor trepida în sus și în jos, provocând vibrații. Dacă o roată din față nu este echilibrată corespunzător, probabil că veți simți vibrații în volan. Dacă problema este în spate, tremurul va fi vizibil/simțibil în scaun sau podea. Anvelopele dezechilibrate se corectează ușor prin atașarea de mici greutăți pe jantă.
Principala cauză a dezechilibrării roților este rularea acestora pe drumuri accidentate, stricate, denivelate sau cu gropi. Imperfecțiunile normale de fabricație sunt, de asemenea, o cauză: anvelopele și roțile nu au o distribuție exactă a greutății. Vor fi puțin mai grele în unele locuri.
În esență, roțile și anvelopele nu au niciodată exact aceeași greutate peste tot. Orificiul supapei roții va scădea de obicei o cantitate mică de greutate dintr-o parte a roții. Anvelopele vor avea, de asemenea, ușoare dezechilibre de greutate, fie din punctul de îmbinare al pliurilor de capac, fie pur și simplu dintr-o ușoară abatere a formei roții. La viteze mari, un mic dezechilibru în greutate poate deveni cu ușurință un dezechilibru mare în forța centrifugă, determinând ansamblul roată/anvelopă să se învârtească cu un fel de mișcare galopantă. Acest lucru se traduce de obicei printr-o vibrație în mașină, precum și o uzură foarte neregulată și dăunătoare a anvelopelor.
- Simți vibrații în volan, podea sau scaun.
- Le rotiți, în general la fiecare 5.000 de mile.
- Cel puțin o dată la doi ani, o dată pe an dacă conduceți pe drumuri accidentate.
- Reparați o anvelopă.
- Cumpărați orice anvelopă/anvelope noi.
- O greutate care era pe jantă cade.
- Observați uzura neuniformă a anvelopelor.
Echilibrarea și rotația roților se fac adesea în același timp, dar nu reprezintă același serviciu. Rotirea anvelopelor este atunci când roțile din față și din spate ale unui vehicul sunt comutate pentru a uniformiza uzura benzii de rulare dintre ele. Deoarece ambele necesită îndepărtarea fiecărei roți, este convenabil să le faceți în același timp. Mai multe detalii despre serviciul de rotire a anvelopelor găsiți aici.
Vibrațiile în timpul deplasării ar putea fi cauzate de un ansamblu dezechilibrat de anvelopă și roată sau de altceva – o roată îndoită, o anvelopă deteriorată (care nu va fi reparată prin echilibrare), piese de suspensie uzate sau alte componente îmbătrânite. Dacă simțiți o vibrație, nu așteptați să o diagnosticați. Vei evita alte probleme – și te vei bucura de o călătorie mai lină – atunci când anvelopele tale sunt bine echilibrate. Echilibrare roti – Primstop Bacău.
Serviciul de echilibrare roti de la Primstop Bacău se face prin punerea întregii roți pe o mașină de echilibrat care face măsurători pentru a identifica zonele mai ușoare sau mai grele și făcând ajustări pentru a ține seama de aceste diferențe de greutate.
- Roata este atașată la o mașină de echilibrat.
- Roata se rotește în timp ce se fac măsurătorile vibrațiilor. Acest lucru va indica dacă greutatea este distribuită uniform, câtă greutate să adăugați și unde pe roată să o atașați.
- Dacă se găsește un dezechilibru, tehnicianul poate reechilibra și ajusta greutățile (adăugând mai multe).
Prețul depinde de modelul vehiculului dumneavoastră. Acesta pornește de la 8 lei pentru mașinile din clasa mică cu jante din oțel. Dacă mai aveți întrebări nu ezitați să ne scrieți aici.