Returnăm banii în 14 zile!

Dacă produsele sunt neconforme sau v-ați răzgândit, în termen de 14 zile de la dată primirii comenzii, va returnăm imediat banii. Primstop se angajează să vă vireze banii înapoi în cont imediat ce am primit anvelopele în stare nouă așa cum au fost livrate. Dacă anvelopele au fost deja montate politica de retur nu mai este valabilă deoarece acestea nu mai sunt în starea în care au fost predate. Aceastea intră sub politica de garanție a anvelopelor.

 

În plus, la Primstop, returnarea produselor se poate face până în 30 zile de la dată facturii

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014. Astfel, produsele cumpărate de pe site se pot returna în aceeași stare, nouă în care au fost recepționate, în termen de 30 zile calendaristice de la dată facturii, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Comandă se poate anula prin e-mail sau telefonic la maximum 30 zile de la dată facturii, clientul urmând să primească înapoi contravaloarea comenzii după returnarea produselor. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare a produselor nu include cheltuielile de transport ale acestora.

Art. 9 – Dreptul de retragere – O.G. 34/2014
(1) Consumatorul beneficiază de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr un contract la distanță sau dintr-un contract în afară spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 și la art. 14. (2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menționată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare.

 

Condițiile de retur

Returnarea produselor cumpărate se va face pe cheltuiala clientului, putând folosi același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea anvelopelor și jantelor.

Nu se acceptă returnarea pachetelor complete de anvelope și jante, ele deja fiind montate. Nemafiind produse noi, condiția de retur nu mai este valabilă.

Nu se acceptă returnarea anvelopelor și jantelor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc. Produsele care nu sunt conforme specificățiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna, fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urmă unei notificări scrise în care se va specifica natură lipsei de conformitate a acestor anvelope și jante.

Clientul poate solicita returnarea contravalorii produselor cumpărate sau înlocuirea cu anvelope sau jante conforme. Dacă Primstop nu poate înlocui produsele cu unele conforme, atunci se va restitui contravaloarea produselor cumpărate.

 

Produsele cu lipsa de conformitate

Anvelopele ale căror caracteristici nu corespund cu specificațiile afișate pe site, se pot returna după notificarea scrisă a Primstop, conform precizărilor din Certificatul de Calitate și Garanție primit pe email la plasarea comenzii.

În această situație clientul poate alege înlocuirea anvelopelor sau jantelor cu unele conforme sau returnarea contravalorii produselor și a cheltuielilor de expediție, dacă acestea au fost suportate de către client.

Cheltuielile aducerii la conformitate a produselor (inclusiv cele de transport) vor fi suportate integral de către Primstop.

Lipsa de conformitate nu se referă la viciile de fabricație ale produselor, care fac obiectul trimiterii în garanție.

 

Aveți nevoie de ajutor?

Pentru întrebări legate de rambursări și retururi contactați-ne pe email la contact@primstop.ro